Wie doen INVAL!

Hetteke Videler

Hetteke  heeft twee dochters, die beide een uniek pad bewandelen om hun startkwalificatie te behalen.  Ze heeft als professional meerdere projecten gedaan met jongeren: een interactief proces met hangjongeren in Hellevoetsluis, de ontwikkeling van een projectplan voor een natuurpark voor jongeren in Schiedam, de ontwikkeling van speelnatuur bij basisscholen en bijvoorbeeld JongWerkt: een project om de aansluiting tussen jongeren en de arbeidsmarkt te verbeteren. Daarnaast begeleidt ze al jaren informeel jongeren die tussen wal en schip dreigen te vallen, of zijn gevallen in het onderwijssysteem. Hetteke is afgestudeerd Bestuurskundige, interimmanager, coach, mediator en systemisch begeleider.

Carrie Schriemer

Carrie Schriemer heeft twee zonen, die beide extra uitdagingen nodig hebben in het onderwijs om zich te kunnen ontwikkelen. Carrie heeft ze daar steeds doorheen weten te loodsen. Carrie is afgestudeerd in de communicatiewetenschappen en MWD-er. Als MWD-er heeft ze ervaring opgedaan met het begeleiden van jongeren en volwassenen. Als Eigen-Kracht coördinator zocht ze samen met families en hun netwerk naar mogelijkheden om de controle te herpakken over hun zorgvragen. Daarnaast heeft ze een verdieping gevolgd in de mindset theorie van Carol Dweck. Carrie is yogadocent, en geeft zowel aan kinderen, jongeren als volwassenen gepassioneerd Yoga therapie en yogales. Veel van de kinderen in haar lessen hebben hoogbegaafdheids kenmerken. Ze heeft een serie yogalessen ontwikkeld en gegeven voor plus klassen. De methode hiervoor heeft ze grotendeels zelf ontwikkeld, in samenspraak met de kinderen aan wie ze les geeft.

Elise van Staveren: Workshopleider Wanna do Art

Hanna van Staveren: mede-begeleider bij activiteiten

Simon de Bruijn: bedenker verschillende activiteiten